Foutieve jaarlijkse verbruiksfactuur

Velden met een * zijn verplicht.

  • 1
    Huidige MyFarys
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Aanvraag
  • 4
    Contactgegevens
  • 5
    Overzicht
  • 6
    Bevestiging
  • 1
    Huidige MyFarys
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Aanvraag
  • 4
    Contactgegevens
  • 5
    Overzicht
  • 6
    Bevestiging

Wist je dat je je vragen over een bepaalde factuur kan doorgeven via ons online klantenportaal MyFarys?

Hoe ga je aan de slag?

Registreer je eerst op MyFarys. Eens je geregistreerd bent, kan je je facturen – samen met heel wat andere klantgegevens – volledig zelf raadplegen en beheren. MyFarys is bovendien 24/7 beschikbaar.

Wat zijn de voordelen?

Het is belangrijk dat wij over de correcte facturatiegegevens beschikken. Zo worden meterbrieven, facturen … meteen correct bezorgd. Vragen over je facturen worden sneller beantwoord en fouten worden sneller rechtgezet.

Ga naar MyFarys

 

Wil je fouten in je factuur toch doorgeven via het webformulier?

Klik dan hieronder op de knop ‘Volgende’. Hou hierbij wel rekening met een langere verwerkingstijd. Momenteel bedraagt die een paar weken.