Wil je je KBO-nummer op je factuur laten vermelden? Dan moet jouw klantnummer aangemaakt zijn op naam van je bedrijf. Bij particuliere klanten vermelden we nooit een KBO-nummer op de factuur.
- Je hebt al een klantnummer op naam van je bedrijf
-
- Meld je aan met dit klantnummer.
- Je kan het KBO-nummer toevoegen bij ‘Klantgegevens’.
- Je hebt al een klantnummer op je persoonlijke naam
-
- Meld je aan met het klantnummer op je persoonlijke naam.
- Kies voor ‘Waterovereenkomst stoppen’ en doorloop de verschillende schermen.
Nu heb je de waterovereenkomst gestopt op je persoonlijke naam, maar moet je de waterovereenkomst nog starten op naam van je bedrijf.
- Meld je aan met het klantnummer op naam van je bedrijf. Heb je dit niet, ga dan hieronder verder met ‘Je hebt nog geen klantnummer’.
- Kies voor ‘Waterovereenkomst starten’ en doorloop de verschillende schermen.
Op deze manier registreer je de waterlevering op naam van je bedrijf en kan je het KBO-nummer toevoegen.
- Je hebt nog geen klantnummer
-
- Meld je aan als nieuwe klant via de knop ‘Ik ben nog geen klant’ en kies voor ‘Organisatie’. Opgelet, je kan je enkel registreren als je je e-mailadres nog niet gebruikte voor een eerdere registratie.
- Kies in het menu voor ‘Waterovereenkomst starten’ en doorloop de verschillende schermen