Ik heb een bericht van Farys ontvangen over mijn verhuis.

Ik heb een mail ontvangen met als onderwerp 'vervolledigen verhuis MyFarys'.

De vertrekkende klant of nieuwe klant heeft zijn verhuis online doorgegeven via MyFarys. Deze klant heeft jouw mailadres opgegeven als mailadres van de andere partij.

Je moet deze verhuis nog vervolledigen en bevestigen. Als je dit ook digitaal doet, dan kunnen we deze snel verwerken.

Optie 1: je kan dit makkelijk doen via MyFarys. Let op: je enkel registreren is niet voldoende om je verhuis geregeld te krijgen.

Ga naar MyFarys

 

Optie 2: je kan dit ook via het digitaal overnamedocument doorgeven. Volg hiervoor de instructies in de mail die je ontving.

Denk je dat deze mail niet voor jou bestemd is, dan kan je ons contacteren via het contactformulier of via het nummer 078 35 35 99.

Ik heb een mail ontvangen met als onderwerp 'ontvangstbevestiging verhuis MyFarys'.

We hebben jouw gegevens over de overname goed ontvangen. De verhuis kan pas verwerkt worden zodra de andere partij zijn gegevens doorgeeft. 

Als er gegevens ontbreken of de gegevens zijn niet correct (bijv. de andere partij is niet gekend, de meterstand klopt niet), dan kan de verwerking langer duren. In dat geval zal een medewerker van Farys je eventueel contacteren.

Ik heb een mail ontvangen met als onderwerp 'Aanvraag 8xxxxxxxxx: Herinnering aanvraag in MyFarys'.

Je hebt 10 dagen geleden een mail ontvangen waarin gevraagd wordt om je verhuis te regelen. Je moet deze verhuis nog vervolledigen en bevestigen. Als je dit digitaal doet, dan kunnen we deze snel verwerken.

Heb je ons intussen al een overnamedocument bezorgd, dan mag je deze mail negeren.

Optie 1: je kan dit makkelijk doen via MyFarys. Let op: je enkel registreren is niet voldoende om je verhuis geregeld te krijgen.

Ga naar MyFarys

 

Optie 2: je kan dit ook via het digitaal overnamedocument doorgeven. Volg hiervoor de instructies in de mail.

Denk je dat deze mail niet voor jou bestemd is, dan kan je ons contacteren via het contactformulier of via het nummer 078 35 35 99.

Hoe weet ik dat deze mail geen phishing is?

Je herkent onze mails aan de afzender: onze e-mailadressen eindigen altijd met @farys.be. Als dit niet het geval is, dan bestaat de kans dat het om een phishingmail gaat. 

 

FAQ Reference

Not found what you were looking for?