Mijn energiemeter is nog niet digitaal

Alle huishoudelijke klanten van Fluvius krijgen bezoek van een installateur die de digitale energiemeters plaatst. Fluvius neemt zelf contact met je op zodra je aan de beurt bent.

Zolang je geen digitale energiemeter hebt:

  • zal je elk jaar een meterbrief van Farys ontvangen en zal je de meterstand zelf moeten doorgeven, gezien de meterstanden van de digitale watermeter via de digitale elektriciteitsmeter naar Farys worden doorgestuurd. Zolang je geen digitale elektriciteitsmeter hebt, vragen wij dus je meterstand op.
  • kan je het jaarlijkse waterverbruik opvolgen via het klantenportaal MyFarys. In de rubriek ‘Meterstanden en verbruik’ kan je het verbruik actief opvolgen via de verbruikstool (op basis van de gefactureerde meterstanden).
  • zal je elk jaar een uitnodiging van Fluvius ontvangen en zal je de meterstand van gas en elektriciteit zelf moeten doorgeven.

Not found what you were looking for?