Overslaan en naar de inhoud gaan
-
Home
-
Probleem bij het aanmelden?
Probleem bij het aanmelden?
- Ik kan niet aanmelden.
- Als dit je eerste bezoek is aan MyFarys, dan moet je je eerst registreren voor je je kan aanmelden.
Er zijn verschillende manieren om je aan te melden op MyFarys. - Ik krijg een error nog voor ik me aanmeld. Wat nu?
- Deze foutmelding heeft te maken met de instellingen van je internetbrowser.
Hoe kan je deze instellingen aanpassen? - Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.
- Je gebruikersnaam is je e-mailadres.
Contacteer ons via 078 35 35 99, zo kunnen wij kijken welk e-mailadres gekoppeld is aan je klantnummer. - Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
- Stel hier een nieuw wachtwoord in, dan ontvang je een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen.
- Ik krijg steeds een foutmelding bij het aanmelden. Hoe komt dit?
- Als je 5 keer een verkeerd wachtwoord invult, dan wordt het account uit veiligheidsoverwegingen gedurende 1 uur geblokkeerd.
Wat kan je doen?
Stel een nieuw wachtwoord in, dan ontvang je een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen.
Of wacht 1 uur en meld je dan opnieuw aan. - Ik krijg de melding dat MyFarys in onderhoud is.
- Wij voeren onderhoudswerken uit aan MyFarys. Gelieve even later opnieuw te proberen.
Meterstanden doorgeven blijft wel mogelijk via de website.
Niet gevonden wat je zocht?