Probleem met registreren?

 

Ik krijg de melding dat er al een gebruiker geregistreerd is met dit e-mailadres.

In het verleden is er met dit e-mailadres al een account aangemaakt op MyFarys.

Waar vind ik mijn klantnummer en/of contractrekeningnummer?

Beide nummers staan bovenaan de factuur vermeld of bij de gegevens op de welkomstbrief.

Ik krijg de melding dat mijn klantnummer al met een ander account gekoppeld is.

Elk klantnummer kan maar 1 keer verbonden zijn met een account in MyFarys.

Contacteer ons via dit webformulier of via 078 35 35 99, zo kunnen wij kijken met welk account dit klantnummer al verbonden is.

Ik krijg de melding dat registratie niet mogelijk is omdat mijn klantnummer veel leveringsadressen bevat.

De omgeving van MyFarys is technisch opgebouwd voor klanten met een beperkt aantal leveringsadressen.

In de toekomst bouwen wij een omgeving op maat van klanten met veel leveringsadressen, om tegemoet te komen aan de specifieke behoeften van dergelijke klanten.

Ik krijg geen e-mail om mijn account te activeren.

Zoek in je spamfolder of in de map Ongewenste mail naar een e-mail van registration@farys.be. Het kan enkele minuten duren voor de e-mail in je mailbox verschijnt.

Geen e-mail ontvangen? Probeer je nog eens te registreren. Misschien was er een technisch probleem.

Meld technische problemen

De link om mijn account te activeren werkt niet. Wat nu?

Probeer de link in de e-mail nog eens, misschien was er een technisch probleem. Lukt het nog niet? Ga dan na of je toch niet kunt aanmelden op MyFarys.

Is de e-mail ouder dan 48 uur? Dan vervalt de geldigheid van de link (uit veiligheidsoverwegingen) en moet je je opnieuw registreren.

Meld technische problemen

 

Niet gevonden wat je zocht?